10 Şubat 2013 Pazar

Radyoyo

Radyoyo nedir diye merak ediyorsunuz biliyorum arkadaşlar, inanın bu soruyu bende sizin kadar çok merak ediyordum ve bir gün internet üzerinde bu konu hakkında arama yapmak istedim. Dedim ki insanlar radyo dinlemesini çok seveler peki radyoyo nedir evet asıl soru burada başladı ve dediğim gibi internet üzerinde aramalar yapmaya başladım. Bu aramalar esnasında bir çok keyword kullandım ki en doğru sonucu bulabilmek ve sizlerle paylaşabilmek için arama yaptığım keywordler arasında Radyo Dinle Radyoyo kelimesi de geçiyordu işte bu arama sonucunda aradığım içeriğe ulaştım ve ne olduğunu anladım işte buymuş. ;

İnternet üzerinde online olarak radyo dinlemenizi sağlayacak bir internet sitesiymiş radyoyo, insanların tamamen ücretsiz olarak radyo dinleyebilmeleri için sürekli çalışan bu ekibin internet sitesi olduğunu keşfettim. Aslında şuanda saçmaladığımın farkındayım fakat blogun üst sıralara gelmesi için özgün içerik üretmekle yükümlüyüm, nedenini webmaster arkadaşlar bilirler belki şuanda bu yazıyı okuyan webmaster arkadaşlarım vardır belkide bu yazıyı kimse okumayacak ama önemli olan özgün olması neyse arkadaşlar yarışma adına bu bloga yazdığım 2. yazımdan da bu kadar bir sonra ki yazımda görüşmek üzre. Aa şimdi tam yazımı yayınlayacak ken linkleme yapmadığımı fark etmişim şuanda bir çok arkadaşımın ilgi odağı olan radyo dinle radyoyo kelimesinde benimde mutlaka 1. sayfa 1.sıra olmam gerek diyor, linkleme işlemimi tamamlıyor ve yazıma bu sefer kesinlikle son veriyorum sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder