10 Şubat 2013 Pazar

Radyo Dinle Radyoyo

Öncelikle herkese merhabalar diliyorum, gecenin bu saatinde Radyo Dinle Radyoyo kelimesi için kolları sıvamış SEO uyumlu aynı zamanda tamamen Özgün olmasına dikkat ederek içerik üretmeye çalışıyorum. Direk keywordüm ile doğrudan orantılı olarak açtığım bu başlığım'da tüm meta kurallarına uygun yazı yazmam gerekiyor, radyo dinle kelimeleri gibi radyoculuk ile ilgili kelimeleri geçirerek hem üst sıralara çıkmak hemde radyoyo kelimesinde Google'da tavan yapmam gerektiğini biliyorum fakat bir süre sonra hakkında üretecek özgün makale veya kelime kalmadığını üzülerek bildirmek isterim bir süre sonra sizinde bu konuda müzradip olacağınızı düşünüyorum şahsen zamanında radyo ve dinle kelimeleri ile radyoyo ya bir çok makale yazmış olmama ramen zorluk çektiğime göre makalecilik ile ilgili bilgisi olmayan arkadaşların sıkıntı çekmesi çok muhtamel olacaktır.

Henüz radyo dinle radyoyo adı altında açılmış olan diğer blogspotları tam olarak tespit edememiş olsamda bir süre sonra siteler index almaya başladıktan sonra hepsi tek tek ortaya çıkacak ve rekabet iyice artacaktır. Radyo ile ilgili insanlar bilgilerini, makale yazarak gösterecek ve bir şekilde üst sıraya çıkmaya çalışacak işte webmaster olmak böyle bir şey. Hayatımda ilk defa bir SEO yarışmasına katıldığımı belirtmek isterim, ilk deneyimimde de radyoyo ve radyo dinle gibi değişik müzik endüstrine ait kelimelerin gelmesi benim işimi bir hayli zorladı çünkü bu konular hakkında içerik üretmek ve belli bir şekilde backlink sağlamak gerçekten zor bir durum alıyor. Evet sanıyorum ki bu yazım yarışmanın ilk gününde sizlerle paylaşacağım son yazım olacaktır, zaman zaman tekrar birlikte olacak ve bu yarışmada 2. değil 3, değil 1. olmak için ne kadar çok uğraştığımı göreceksiniz. Herkese iyi geceler dilerim, bol uyumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder