10 Şubat 2013 Pazar

Radyo Dinle

Radyo Dinle Radyoyo adlı kelime üzerinde çalışma yapmaya başladığımı sizlere bildirmek isterim arkadaşlar, neden bu kelime üzerinde çalışma yapmaya başladın be çocuk derseniz sizlere açıklamaktan da büyük keyif duyacağımı buradan bildirmek isterim. Bildiğiniz gibi günümüz İnternet sektöründe Radyo dinlemek en büyük keyifler arasınad yer almaktadır, bu keyife dahil olmak isteyeceğinizi düşünerek sizlere bu başlık altında böyle bir yazı hazırlamaya karar verdiğimi bildirmekten de büyük keyif duyduğumu bilmenizi isterim. Radyo Dinle Radyoyo adlı kelime üzerine başlayan bir SEO yarışmasında çok büyük bir çekişme olduğunu ve bu çekişme arasında benim mutulaka ilk 2 ye girmem gerektiğini düşünüyorum, eğer giremezsem çok iddalaştığım Burak Karalar adlı arkadaşıma rezil olacağım.

Neyse arkadaşlar yavaş yavaş konudan çıktığımı fark ettim, konuya tekrar dönerek sizlere radyo hakkında dinle adlı bilgileri radyoyo üzerinden sunmaya devam edeceğim. Bu konular hakkında yeterince bilgi verdim arkadaşlar, birazcıkta yarışma hakkında bilgi vermek istiyorum böylece bu başlığı okumanızı daha keyifli hale getirebileceğimi düşünüyorum. Bu yarışma ilgili kelimede webmasterlerin google da sıralamaya girme çabasıdır ve ödüller aşağıda ki gibidir.

  • 1. Olan kişiye 400 tl para ödülü
  • 2. Olan kişiye 300 tl para ödülü
  • 3. Olan kişiye 200 tl para ödülü
  • 4. Olan kişiye 100 tl para ödülü
Verilecektir, verilen ödülleri göz önünde bulunduracak olursak yarışmaya değer ödüller olduğunu bildirmek isterim. Kendi alanımda ki arkadaşlarımla yarışmaktan büyük keyif aldığımı, onları malup etmekten de büyük haz alacağımı şimdiden bildirmek isterim. Yazıyı daha fazla okunmaz hale getirmeden cümlelerime son vermek istiyorum, yarışmanın ilk saatleri ve yazdığım bu ilk makalede tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim iyi olan kazansın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder