18 Şubat 2013 Pazartesi

Eski Çağlarda Radyo Dinlemek

Radyo Dinle Radyoyo her ne kadar günümüzde ki teknolojik bir online radyo dinleme sitesi olmuş olsada, radyoculuk eski çağlardan günümüze gelmiş bulunuyor. Daha doğrusu müzik günümüze, radyoyo çook eski çağlardan yansıdı, henüz elektirik ve teknoloji yokken müzik vardı. Müzik söylemek, dinlemek veya bağzı şeyleri müzik olarak yapılandırmak insanların doğasında yani iç güdüsünde vardır. Günümüz radyosu ve insanı eski çağlarda yapılan müziğin gelişmişidir diye düşünüyorum. Şimdi içinizden geçirdiğinizi biliyorum bunları neden anlatıyorsun diye? Belki bu blogu okumuyorsunuz, müzik ve radyo ile ilgili düşünceleriniz dahi yok fakat daha öncede anlatmış olduğum gibi bu blogu özgün ve güncel tutmak ile yükümlüyüm. Dinle adlı kelimenin kökenini ise hiç araştırmadım, yani anlamının nerden geldiğini soracak olursanız malesef bilmediğimi söylemek zorunda kalacağım.
Radyo dinle radyoyo - radyoculuk ve seo ilişkisini anlatan görsel.
Birazcıkta seo yarışmasının gidişatı hakkında bilgi vermek istiyorum arkadaşlar, bildiğiniz gibi bugün yarışmanın 8.günü ve yarışmanın bitmesine tam 32 gün kaldı. Hiç öyle bakmayın 32 gün geçer mi diye? Bende öyle diyordum ki yarışma başlayalı 8 gün geçmiş, yani zaman çok çabuk geçiyor. Radyo dinle radyoyo kelimesinde ise artık siteler sıralamaya girmiş durumda fakat Googlenin hak ettiğim sıralamayı verdiğini düşünmüyor, yarışmada ki en iddalı isimlerden olmama rağmen şuanda 3. sırada olduğumu söylemek gerçekten üzücü fakat ilerleyen dönemlerde sıralamanın kesinlikle yükseleceğini düşünüyorum. Umarım insanlar hacklink yaparak haksız yükselim elde etmeye çalışmazlar. Aksi taktirde emek vererek yükseliş sağlamaya çalışan kişilerin malesef yükselemeyeceğini bildirmek isterim, bu yazımdan da bu kadar diyerek yayınlamak istiyorum. Bir sonra ki yazacağım yazılarda görüşmek üzre arkadaşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder