20 Şubat 2013 Çarşamba

Radyoyo ile Mutluluk ve Sevinç

Radyo dinle radyoyo kelimesi ile büyük bir yarış içinde olduğumuzu blogumu görüpte bilmeyen yoktur diye düşünüyorum ve bu radyo dinle radyoyo meselesinden hiç bahsetmeden asıl konuya değinmek istiyorum arkadaşlar. Sizlerinde bildiği üzre bir yarışma içindeyiz ve yarışma sonuçları google sıralamasına göre belirleniyor, belirleniyor belirlenmesine fakat ilgili dinle ve radyo kliemelerinde 3.sırada olan sitem ne gariptir ki benimle uzaktan yakından alakası olmayan rekabet dahi edemeyecek sitelerin arkasına düşmüş. Bu durum bütüm şevkimin kaçmasına neden oldu tabi ki fakat kendi kendime şevkimin kaçmasından ziyade bu olayın nedenlerini araştırmalı ve çözüm yolunda gitmeliyim diye düşündüm.

Radyoyo sen nelere kadirsin?


Tabi ki bu yarışmaya katılan kişi sadece ben değilim, real yani gerçekte ortamdan tanıdığım bir arkadaşım ile beraber katıldığımızı bildirmek isterim. Bu arkadaşımın sitesi şuanda 1. sırada ve sitesinin tüm konuları ilginç bir şekilde index yemiş. Arkadaşıma radyo dinle radyoyo kelimesinde ki indexlerini nasıl aldığını sorduğumda yardım etmekten ziyade bir de rendice edici sözlerde bulununca artık bu işin gurur meselesi haline geldiğini düşünmeye başladım ve bu yarışmayı gereğinden fazla ciddiye aldığımı söylemek isterim. Artık bu yarışmada mutlaka ve mutlaka 1. olmam gerekiyor aksi durumda büyük bir hüsrana uğrayacağım.

Google ve Radyo Dinle Algoritması


Böyle bir başlık açmış olmama bakmayın, radyo dinle veya radyoyo kelimeleri için google her hangi yeni bir algoritma tabi ki de geliştirmiyor. Google'ın mevcut algoritmasına göre sitelerimizi düzenliyor ve yarışmaya çalışıyoruz fakat malesef Google bazen saçmalıyor ve gereksiz siteleri üst sıralara çıkartıyor. Şimdi bir üst yazımda arkadaşıma kırıldığımı söyledim ancak sitesinin 1. olmayı hak etmediğini kesinlikle söylemiyorum yani saçma sitelerden kastım kesinlişkle ismi Burak olan arkadaşımın sitesi değildir, her ne kadar 1. olmayı hak etmediğini söylesemde 1. olmayı hak ettiğini de söyeleyemeceğim. Neyse başlığımıza dönüş yapacak olursak birazcık radyo dinlemek ve radyoculuk hakkında konuşmam gerekiyor. Radyoculuğun çok değişik bir meslek olduğunu bu yarışma ve blogum sayesinde anlamış bulunuyorum.

Her Şeyin Bir Sonu Var


Bildiğiniz gibi yaşadığımız dünyada her şeyin bir sonu var radyo dinlemek ve radyoculuk mesleklerinin sonu olduğu gibi her mesleğin, insanın ve yaşamın dahi bir sonu bulunmakta. Bu nedenle bu yazımında sonuna geldiğimi belirtmek isterim, her ne kadar radyo ve yaşam sonu ile bu sonu bağlamaya çalışsamda sizi güzel ve popüler bir son ile bırakmak istiyorum. Son günlerde en çok izlenen video olan Harlem Shake videosunu bu yazımın sonunda dinlemeniz mümkün olacaktır, sağlıcakla kalın dostlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder