24 Şubat 2013 Pazar

Fenerbahçe maçını radyoyo ile dinle

Merhabalar arkadaşlar bildiğiniz gibi 25.02.2013 tarihinde fenerbahçe kendi sahasında maç yapacak. Kasım paşa ile oynanacak olan maçı radyoyo üzerinden online olarak dinleyebilirsiniz. Radyo dinle radyoyo kelimesi ile her ne kadar yola çıkmış olsakta zaman zaman sizlere yararlı bilgiler vereceğimizi de buradan bildirmek isteriz. Neyse lafı daha fazla uzatmadan yarın ki maç hakkında konuşmak ve sizleri bilgilendirmek istiyorum, bildiğiniz gibi kasım paşa ve fenerbahçe arasında yarın büyük bir maç oynanacak. Sizlere bu maçı izletemeyeceğiz fakat dinlemeniz için önerilerilerde bulunabileceğimizi bildirmek isterim.

Radyo dinle radyoyo kelimesi ile sizlere radyoyo.com u tanıtıyoruz fakat emin değilim ama büyük ihtimalle yayınlanacak. Sizlerde bu site üzerinden online olarak radyo dinleyebilirsiniz, şimdi aklınıza gelecek peki bu ücretli olarak mı bizlere sunulacak diye fakat hiç korkmanıza gerek yok radyoyo üzerinde tamamen ücretsiz olarak bu maçları veya diğer radyoları dinlemeniz artık mümkün. 
Eminim bir çoğunuz bilgisayar kullanmasını biliyor, tabi ki birazcık saçma konuştuğumun farkındayım şuanda bu yazıyı okuyabildiğinize göre bilgisayar kullanmayıda biliyor olmalısınız fakat benim içim rahat etmiyor ben size ginede nasıl radyo dinleyeceğinizi adım adım anlatmak istiyorum. Tabi bundan rahatsız olmazsanız, ayrıca bundan rahatsız olacak var ise lütfen bu yazıyı okumaya devam etmesinler çünkü burda sizin yararınıza uğraştığımı bilmenizi isterim.

Öncelikle radyoyo.com adresine giriş yapıyorsunuz ve sitede ki play butonuna basıyorsunuz eğer tarayıcınız yeni ise bu butona basmanız gerekmiyor çünkü sistemin gelişmiş özellikleri doğrultusunda radyo otomatik olarak çalmaya başlayacaktır. Neyse lafı daha fazla uzatmayım eğer reklamları görmekten rahatsız oluyorsanız ise reklamların yanında bulunan X butonlarına basarak reklamlarıda kapatmanız mümkün tabi ki. Evet arkadaşlar benden bugünlük de bu kadar. Sağlıcakla kalmanızı diliyor ve gözlerinizden öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder