22 Şubat 2013 Cuma

Google Hakkımı Veriyor Sanki

Öncelikle bütün arkadaşlarıma merhabalar diliyorum, radyo dinle radyoyo kelimesi ile yola çıkalı tam 12 gün olmuş ve sizlere 12 gündür herkesin harıl harıl uğraştığını gönül rahatlığı ile söyleyebilirim. Henüz aradan 12 gün geçmesine rağmen google'da sıralamalar net olarak belirlenmiş durumda değil. Her ne kadar Google'ın hakkımı verdiğini düşünsemde arada sırada sadece bana olmamakla birlikte genel olarak yarışmacı arkadaşlarıma haksızlık yaptığını söylemem mümkün olacaktır. Şimdi ise başlığımda anlatmaya çalıştığım radyo dinle radyoyo kelimesi ile alakalı seo yarışmasında aldığım hakkımdan bahsetmek istiyorum, şuan her ne kadar 1. olmamış olsamda 2. liğinde güzel bir sıralama olduğunu düşünerek mutlu oluyorum. Yarışmanın henüz yarısı bile dolmadı bu nedenle 1.liği hala unutmuş değilim.



Webmaster arkadaşlarıma gönülden gelerek başarılar dilemek istiyorum, henüz her ne kadar kimsenin anti seo uyguladığını görmemiş olsamda bundan sonra yarışmanın kızıştığı günlerde radyo dinle kelimesinde bir birlerine anti seo uygulaması yapacaklarını düşünüyorum. Son olarak ise bir kaç şey eklemek istiyorum sevgili takipçilerim. Bilidiğiniz üzre günümüz interneti sürekli gelişime ve değişime uğruyor bununla birlikte radyo dinleme siteleri ise hızla artıyor, radyoyo adlı internet sitesi ise günümüzün popüler alışkanlıklarından olan online radyo dinleme sitesidir. Bu siteyi çok sevdiğimi söylemek isterim, çünkü bu site üzerinden dilediğiniz şarkıyı istek parça olarak gönderebilir ve çaldırabilirsiniz.

Ayrıca radyoyo'nun bir sevdiğim diğer özelliklerini ise şu şekilde sıralamam doğru olacaktır, çünkü site çok kullanışlı ve tamamen ücretsiz bir sistemdir. Bu nedenle ailecek, çoluk çocuk çombalak bu siteden yararlanabilir ve dilediğinizce keyfini çıkartabilirsiniz, şimdilik bu yazıma son vermek istiyorum çünkü yazımı fazla uzatarak Google'ın algoritmasını şaşırtmak istemiyorum. Yani arkadaşlar bu seo yarışmasında şuanda 2.sıradayım, dilerseniz sizde 74.125.129.99 adresinden radyo dinle radyoyo kelimesini aratarak güncel sıralamayı takip edebilirsiniz, şimdilik yazılarıma son vermek ve sizleri bu yarışmanın sıralaması ile baş başa bırakmak istiyorum. Umarım hak eden kazanır, sizde dualarınızı ve desteklerinizi hak ettiğine inandığınız radyo dinleyici ile paylaşırsanız çok memnun olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder