1 Mart 2013 Cuma

Radyoyo SEO Yarışmasını Yarıladık

Vay be arkadaşlar radyo dinle radyoyo kelimesi ile çıktığımız bu seo yarışması yolunu yarılamışız bile, artık yarışmadan yavaş yavaş ümidimi kestiğimi söyleyebilirim. Alanında uzman hacklink ve black hat seo cu arkadaşlar nedeni ile bu yarışmada hala hak edenlerin hak ettiği konuma gelemediği düşüncesindeyim, hiç bir yazı yazmadan günlerce 1.sırada olan bir site varken lütfen bana adaletten ve radyo dinle radyoyo kelimesinden bahsetmeyin. Şimdi bana soruyor olmalısınız, madem yarışmadan ümidini kestin hala neden yazı yazıyorsun? Hemen cevaplayım canım arkadaşım, yarışmadan tam anlamı ile ümidimi kestiğim söylenemez fakat zaman zaman yorulduğum oluyor. Şuanda  3.sırada olmama itafen tekrardan bir ümit yarışmaya yüklenmeye başladım, sizlerinde farkında olduğu gibi günlerdir hiç içerik girmiyordum. Radyoculuk ve seoculuk bu ülkede ölmüştür, seoculuğun hacklink ile yapıldığı radyoculuğun ise torpille yapıldığı bir dünyada yaşıyoruz malesef.


Radyo Dinle Radyoyo

Başlık ve görseldende anlayacağınız üzre yarışma kelimemiz radyo dinle radyoyo blogumu takip eden herkes bunu bilir zaten. Ben bilmeyen arkadaşlarada bilgi vermek için tekrardan bahsetmek istiyorum, biz r10 üzerinde bir yarışmaya katıldık ve bize bir kelime verildi bu kelimede başlıkta ki kelimedir. Bizler bu radyoculuk ile ilgili kelime hakkında bir internet sitesi açıp bu internet sitesini yarıştırıyoruz benimde internet sitem budur. Belki yukarıda ki yazımda ne bahsettiğimi anlamamış olabilirsiniz, sitemlerim bu nedenden di bu yarışmada ki şuanda 1. ve 2. sırada ki arkadaşların hakkı ile yükseldiklerini düşünmüyorum arkadaşlar yukarda Allah var yani radyoculuk ve dinlemek ile ilgili bu kelimede insanlar hakkı ile malesef yükselmediler. Neyse ben daha fazla başınızı ağrıtmak istemiyorum, eğer başınızı ağrıttıysam özür dilerim herkese kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder