4 Mart 2013 Pazartesi

Fenerbahçe Maçı Heyecanı Radyoyo'da

Radyo Dinle Radyoyo sloganı ile yayın yapan radyoyo adlı radyo dinleme sitesi üzerinden binlerce kişi fenerbahçe ve beşiktaş maçını dinledi. Malesef yasal hükümlülükler nedeni ile radyoyo maçı canlı olarak izletemedi fakat tamamen legal olarak maçı dinlemenize olanak sağladı. Evet arkadaşlar sizlere sıradan bir radyo dinleme sitesinden bahsetmiyorum, sizlere bahsetmiş olduğum bu site mükemmel bir site. Kesinlikle sıradan bir radyodan farklı hem yayın politikası hemde ekibi ile sıra dışı bir radyo dinleme sitesinden bahsediyorum, konunun dışını fazla çıkmadan dünkü oynanan fenerbahçe - beşiktaş maçından bahsetmek istiyorum sizlere. Ben bir fenerbahçeli olarak kesinlikle fenerbahçenin iyi oynadığını söyleyemeyeceğim. Sevgili dostum olan burak karalar fanatik bir fenerbahçelidir ve bu nedenle fenerbahçenin yenilmesini hazmedemeyip hakemin hatası olduğunu yazmaktadır blogunda. Bu arada arkadaşıma diss atıyorum, varsa şekli gelsin gösterin hayırdır yani?

Sana diss atıyorum burak karalar: senradyodinleradyoyo.blogspot.com/ bu bloga sahip olan arkadaşımda tıpkı benim gibi radyo dinle radyoyo kelimesine link kasıyor yani bu yarışmanın içerisinde. Blogunda sırf radyoyo kelimesini geçirebilmek adına saçma sapan şeyler paylaşan, radyoyo ile alakası olmayan yazılar paylaşıyor. Güzel namı değer fenerbahçenin adınıda bu şekilde karalıyor. Fakat arkadaşımıda tebrik etmeliyim ki radyo dinle radyoyo kelimesinde şuanda 2. sayfada ben ise 4. sıradayım sıralama her ne kadar sürekli değişiyor olsada şuana kadar benden iyi bir performans sergilediğini söylemekten de gurur duyarım. Sonuçta yiğidi öldür hakkını yeme demişler, o misal. Bende arkadaşımı öldürürüm, keserim, parçalara ayırırım ama hakkını yemem. Neyse sevgili takipçilerim bu yazımında sonuna geldiğimizi özür dileyerek belirtmek isterim, bir sonra ki yazımda görüşmek dileği ile. Kendinize çok çok iyi bakın, bol bol radyo dinlemeyi ihmal etmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder