7 Mart 2013 Perşembe

Google Dalgalanma ve Algoritma Değişikliği

Merhabalar sevgili okurlarım, dün Google'ın algoritmasında bir değişiklik yaptığını ve bir çok sitenin dalgalanamya girdiğini fark ettim. Fark etmemin üzerinde Radyo Dinle Radyoyo kelimesi ile yarıştığım siteminde Google üzerinde dalgalandığını görmem beni gerçekten çok üzdü, hislerim'de ve yaşadıklarımda yanılmadığımı ise bir webmaster platformu üzerinde açılan konu ile anladım. Açılan bu konuda Google'ın saat 11'den sonra bir çok siteyi ilgili kelimelerinde geriye attığı açıklanıyordu ve altına yapılmış yüzden fazla yorum ve site sahibi ise maduriyetini anlatma çabasında, tabi ki bunlardan bir taneside ben.

Lafımı fazla uzatmakta istemiyorum aslına bakarsanız bu durum yarışma ile ilgili tüm hevesimi götürmüş bulunuyorum, yarıştığım radyo dinle radyoyo kelimesinde hiç hak etmeyen bir çok sitenin altına düşmüş olmam beni üzen nedenlerden bir tanesi. Keşke bu durum daha önceden yaşanmış olsaydı da müdahale edebilme imkanımız olurdu fakat şunun şurasında yarışmanın bitişi de yaklaşmış bulunuyor bu nedenle bundan sonra yapacağımız çalışmalarında çok fazla işe yarayacağını düşünmediğimden artık yarışmadan ufak ufak çekilmem gerektiğini düşünmeye başladığımı sizlere bildirmek isterim. Umarım hak eden kazanır, hak eden kazanır diyorum fakat durum ve hal vaziyet hiçte böyle gözükmüyor. Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder