9 Mart 2013 Cumartesi

R10.NET Ankara Buluşması

Merhabalar sevgili okurlarım, yarın yani pazar günü Ankara'da düzenlenecek olan buluşma için Antalya üzerinden Ankara'ya gelmiş bulunuyorum. Radyo Dinle Radyoyo kelimesine kastığım sitemi bir kenara bırakıp burada ki dostlarım ve arkadaşlarım ile buluşmaya başladım. Benim Ankaralı olduğumu ve daha 6 ay önce Antalya'ya taşındığımı biliyorsunuzdur sanırım. Eğer bilmiyorsanız'da öğrenmiş oldunuz neyse arkadaşlar şuan bu yazıyı yazarken Ankara'dayım ve bir süre radyo dinle radyoyo isimle İnternet sitem ile ilgilenebileceğimi hiç sanmıyorum arkadaşlar bu nedenle lütfen bana kızmayın neden bir şey yazmıyorsun diye. Sizlere nedenini bu yazımda açıkladığımı umuyorum, korkmayın yazım bu kadarla sona ermedi evet bu yazıma biraz daha devam edeceğim. Sizlerde keyifli bir şekilde okuyabilirsiniz arkadaşlar.

Yarın yapılacak olan r10.net buluşması için geldiğimi söylemiştim arkadaşlar. Neyse bugün Ankaradayım ve r10 üzerinde bulunan bir kaç moderatör abim ile buluştum ve kendilerini gerçekten çok sevdiğimi söyleyebilirim. Yarın ise bir çok moderatör ve başka r10daşlarım ilede tanışacağım bu nedenle yarını iple çektiğimi söylesem abartmış olmam. Eğer sizde bu yazıyı okuyor ve r10 üyesi iseniz mutlaka yarın sizleride bekliyoruz etkinlik detayları için r10 üzerinde bulanan etkinlik kategorisine bakabilirsiniz. Yarın radyo dinle radyoyo kelimesine yönelik yeni yazılar yazacağım sağlıcakla kalınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder